Friday, June 4, 2010

kegilaan ntah hape2...



malm ni ujam turun dengan selebat2nye..
sebenanye ujam da twun stat ptg tadi ag p dsebabkan kerja nya aku dok dalam kdai cermin tu mnyebabkan aku langsung xpasan khadiran ujam...nak djadikan cite,arini didi accident..p tadela teruk sangat,luke2 sket je p terkejut je yg banyak...




mebi disebabkan kekyaan yg mlampau..p tadela mlampau sangat,suam2 kuku je...
dapat gaji yg xsebape,mule la dok angan2 nak beli tu..beli ni..macam2 r..
angan2 mat jenin antra aku ngam atiqa..p xsangke lak ktowg nye impian (cam besh je bunyiknye)
termakbul mlm ni..alhamdulillah..aku nak makn sume jnis kek kat secret recipe..maw beli sume n buat 1 bulatan,knon2 sebijik r...sume aku dapt ase mlm ni,berkat sokongan hosmet aku sowg g gak,didi namenye...



punye la bnyak dugaan mlm ni tok sampai kat uma,alhamdulillah..
selamat kek yg ktowg beli dari basah coz ktowg nek moto je g keje..sib baek apiz datang anta kopok leko dari ganu..so,ktowg tumpangkan kek tu kat kete dye...huhuhu..mlm ni sangat mlimpah ruah rezekinye,kopok leko ade,kek pom ade..

punye la tadi muke seko2 heaven giler dapat makn kek..tanpa segan silu,memg buwuk tol rupe seko2 p sape taw kan??hahhaa...
dah mkn separuh bawu la tingat..ala...lupe nak mbik gamba...adoyai~
p aku nak gak mbek gambo laupom udoh btol wupe kek tu pas ktowg serang..ase bangge+besh+klaka=kenangn manis sepanjang dok kat cni...
skam aku sangat la kenyang n pale dok neneong2 coz da mkn bnyk cream n cheese..aiyak!!
pengsan suda~

lau ikotkan mlm ni plan nye nak g ekspo,de konsert melissa...
cinta untuk nabila...lallalaalla~
tu aje yang aku taw,hikhikhik..
p nak uat camne,ujan rahmat tersedia tuwun basahkan bumi penang yg panas...tapela...try sok lak..ne taw dapat g cuci2 mate ag...ngeh3~


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails