Sunday, February 27, 2011

Kepada pemilik buah pisang..

alkisahnye...tadi mase aku ngam hosmet2 ku klua pas test MEM360 yg memenatkan paleotak sebab kena menghafal 2 chapter tapi dye nye panjng..hulamak aih...
x sio teman nak nengok nye lagi..

mase lam jusco,aku pegi beli buah buahn potong..mate aku pom dok melilau2 kanan kiri,depan blakang..ting!aku nampak samtim yang menarik..

kale kuning..chumil jewh..pisang name dye..hee..ngah aku dok membelek2,mencari pisang yang mantap2,gebu2 dan empuk2,salh sowang hosmet aku dok bercerita...


" jumaat lepas aku online pesbuk..ngah2 aku dok mengushar dekat home page,aku terbaca satu status makhluk ALLAH ni..;"




"kepada sume pemilik buah pisang,sila tunaikan tanggungjawab anda.jangan lupe menunaikan solat jumaat"

ok,aku paham.fullstop.

3 comments:

  1. ceit... buah pisang... haha akhirnya paham maksudnya

    ReplyDelete
  2. haha..bodoh tol statement 2..haha

    ReplyDelete
  3. hehe utk pemilik buah pisang aje ye?? :P

    meh ke rumah,
    ~happy birthday damia~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails