Thursday, April 12, 2012

My Pwimcess is Under Maintenance

assalamualaikum rakan blogger sekalian.

lama suda tidak ku menekan2 keyboard semate2 nak taep entry kat sini..

malang tak berbau,.pwimcess yang da berkhidmat 4 taun lamenye mule menunjkkan tanda2 mau mniggalkan dunia dan juga suda enggan menabur bakti kepadaku lagi..sadis.amat sadis.
sudanye ke bengkel lappy jugak aku humban. terbang DUE RATUS RINGGIT MALAYSIA aku untuk pwimcess yang satu ni.

tu pun x ambik2 lagi sebab ongkos nye kureng memandangkan ptptn masih belom lagi melaburkan dana ke akaun bank aku yang semakin lame semakin susut nilai ringgitnye.maintenance hdup di shah alam melimitkan pergerakan juga pegeluaran tunai.mau meminta sumbangan dari pa and ma aku terasa keseganan yang melampau disebabkan aku sudah pun mningkat usianye selari dengan penambahan saiz badan. jadi,bersabarlah wahai diri.,. huhu.

ok la,terase blushing d pipi sebab da lame mnekan keyboard rakan serumah.. katenye nak pinjam sebentar nak jenguk belog,akhirnye membuat entry syok sendiri.sori cik ana..hehe.

salam rindu sahabat blogger ( ayat poyo ramai kawan blogger)

*mood demam test. strength berlalu,dynamic ngan epe menanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails