Tuesday, July 10, 2012

Mungkin Kita Berbeda


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah.Terasa lega yang amat selepas berperang dengan paper DYNAMICS dan STRENGTH. walaupun masih ada satu lagi perjuangan yang belum selesai,paper EPE yang belum aku 'fire'.At least aku sudah bebas dari paras bahaya.

Ibarat terperangkap dalam lif yang terkena muntahan sampah sarap dari mak cik cleaner,Bau busuk menerawang mencucuk ke lubang hidung ,nak bernafas payah,nak tahan nafas semput.Sudahnya kembang kempis kembang kempis lubang hidung dok tahan bauan semerbak.Sesak.

The good news is dynamic dan strength aku berjaya 'Tembak" dengan jayanya.Kerna aku dasarnya memang seorang "sharpshooter" yang professional. (^^)y

Okey,berbalek pada tajuk besar kat atas.Mungkin kita berbeda.Merujuk pada entry sebelum ni "Awek Mechy Membosankan" aku mendapat komen negative dan jugak komen positive. Maaf kiranya entry tersebut ade menyinggung mana2 pihak,tidak terlintas di hati hamba. Hamba hanya manusia biasa.


Memang kita manusia ni Makhluk yang ALLAH ciptakan berbeza.Tak semua orang berwajah bujur macam Fasha Sandha,bermata bulat macam Heliza Helmi,berbibir seksi persis Kilafairy dan bertubuh mantap macam Rozita Che Wan.Tapi

Kita sempurna sepertimana kita dicipta.




Tidak mengapalah seandainya dirimu tidak memiliki wajah yang cantik untuk menjadi rebutan dan sebutan ramai manusia, asal dirimu punya akhlak baik yang menjadi kebanggaan Allah, agama, dan Rasul mu.. Itu sudah terlebih baik dan amat cantik." ♥

|Siti Khadijah R.A|




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails