Saturday, December 18, 2010

anak ULAR anak MENGKARUNG??


ari last aku keje kat maktab..as a CLEANER..
ya..sebagai sowang tukang sapu..
pelik bukan??p aku anggap biase je coz nak dapat dwet saku sendiri..
tapela keje papepom,yang penting tu dwet halal..aku x curik dwet sape2 pom...
btol x??

mase ngah syok2 ku mnyapu,
(padahal tadela rajin sangat,saje je nak mgisi mase lapng)
aku ternampak samting yang pelik kat lam longkang..
sekali tgok cam cacing,due kali tgok cam anak ulor..
ye r..lau da melingkor cam tu..ape ag ek??
p yang pelik nye ade owang cakap ank mengkarung???
aish...
memacam hal la..
katenye anak mengkarung mule2 kua tade kaki ag..
btol ke???
so,nak dsenangkan cite,aku upload gamba menatang tu kat cni
n kowang tgok la sendiri..


11 comments:

  1. inilah anak jin!!!!!!!!






    bahhahah.tadak ah..ceq pon tataw pa benda..slalu jmpa.p xpulak kaji dalam2 pa natang tu.haha

    ReplyDelete
  2. hehh.anak mengkarung? lawak nye..
    ni cacing kot kalau xsilap. tapi kalo ank mengkarung betul, mcm kelakar je?
    ;p :D

    ReplyDelete
  3. erm...skali tgk cam cacing jew
    haha
    ^_^

    ReplyDelete
  4. y penting die spesis menatang yang duk dalam tanah..kehkeh...

    ReplyDelete
  5. :) cuba buka link nih...anda semua akan dapat kepastian tentang ular dewasa nih.. (..ye,ni bukan anak ular tau :)
    tapi jgn panik, baca dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oopps..luper lak nk paste link..ok here it is,
      http://siouxindonesia.multiply.com/reviews/item/14

      Delete
  6. la apa da korang...jangan bunuh dia... tu bukan anak ular... ni la anak mengkarung ... spesis haiwan yang bantu nabi kita dahulu.. ce tengok bebetul .. ada empat kaki kecil kat badan dia ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong nabi
      Boleh tolong cite sikit?
      Berminat nk dengar

      Delete
    2. Haiwan ini pernah tolong memadam kesan tapak kaki nabi di padang pasir agar tidak dapat dikesan oleh musuh.

      Delete

Related Posts with Thumbnails