Saturday, December 11, 2010

award tok sume FOLLOWER shayer..


okeh!!
dsebabkan aku sangat bermurah ati arini,a
ku nak bagi satu award tok sume follower aku...
aku bukan nak ambik ati,
p dsebabkab kowang sume memang layak tok dapat award nih..

~ATRRACTIVE BLOG AWARD~


actually mnarik atau x sesuatu blog tu bukan bgantung pade persepsi sesowang individu je..
sume blog bagi aku mnarik sebab style blog sesowg tu mlambangkan diri blogger tu sendirik..

ade yang simple,n ade yang crowded..
ade yang plain n ade yang kalerful cam aku dulu..huhuhu..
tapi,pe yang penting aura yang ade pade blog itu sendiri
yang dapt menarik minat owang len tok tgok2 wlau kejap
n jugak membace ilmu2 yang tersimpan lam khazanah blog anda..

bukan semate2 tok memancing jumlah follower..
so,bley la nak bebangge ngam pencapaian tu..
papepom aku doakn sume blogger yang laen
sentiasa d bawah RAHMAT ILLAHI n
senyum sokmo ye??

p/s:aku bangge ngam blog aku sendirik,hehe...

1 comment:

  1. memang kena bangga dgn diri sendiri.dari tak tau apa2 pasal blog..la ni dh macam2 ada kan..kan.. hehe ♥ you

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails