Friday, December 24, 2010

penjenayah ziber!


tadi mase aku ngah chat kat fb ngam best buddy aku
memerangkap nenek kebayan yang sawan,
tetibe dye cakap
"ko pasan x gamba kite nak same??"
aku pom tgok r..
sah!!
gamba aku dcopy oleh penjenayah ini..yeh!
tetibe ase bangge coz de pminat fanatik cam nih..hahhaa!!
jangan mara ye mak cik..
papepom,aku ucapkam maseh coz jadik membe aku dari taun2 lepas smpai skam..hehe..

ni gamba aku yang menjadi pojaaan cik atiqah,muahaha!



n ni plak gamba cik atiqah..


padahal tadela same sangat,kecoh je lbey..huhuhu..





3 comments:

  1. hahaha..boley laa tu..ada laa persamaan equilibrium di situ.hahak

    ReplyDelete
  2. oi oi.. aku sekeh ko kang..brani kate aku nenek kebayan.. haha
    aku tade niat langsung2 nk tiru gamba ko.. weeekkk~

    ReplyDelete
  3. hahaha!!
    ok pe??
    ase femes la plak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails