Friday, September 24, 2010

AKU JATUH CINTA

1st time aku dengar lagu nih..aku da jatuh cinta..haha..p versi akustik la..
yg biasenye bley la..p kan lagu ni mnimbulkan kontroversi kerna sdikit sebnyak mniru lagu HAPPY ENDING by AVRIL LAVIGNE..lagu yg dmaksudkan ialah AKU JATUH CINTA by LIYANA JASMAY..enjoy dis song...





AKU JATUH CINTA


Sudah lama mencari
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati
Ada di hati (Yeahh..)

Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta..

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa

Hey, yeahh.. (Ohh..)
Hey, yeahh..X2

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku

Ku akur selamanya..

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku

Ku akur selamanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails