Wednesday, September 29, 2010

pantai kat uma aku femes kot??


haha!pas aku ngan hosmetku pegi mnuntun wayng cite MAGIKA,(yg dgembar gemburkan sbg best oleh dak ne ntah)make...kecoh la satu umah..dok menyanyi lagu lam cite tu..
yg pling ktowg hengat..
"nak kemane kamu bertiga,jgn sampai kejutkan naga"
hahaha!!
dari lam kete kat JJ Sampaila lam umah,tu je yg kuyu dok nyanyi...

dsebabkan de dak2 uma aku yg x join g tgok wayang sekali,make dgan kuase bulan..(cam cite sailormoon la plak),dowg suh aku cari kat u tube...da tgok2 sume..tnampak la trailer cite HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA...

tgok2..la...pantai kat kg aku upenye...aku pom da hengat2 lupe sal nih..mase dowg shooting tuh aku memg tade kat kg..p sempt la tgok dowg ngah siapkan umah2 ngam sampan..props len la..tgok trailer cam besh..aku ngam blagak nye tunjuk video tuh kat hosmet aku..siap post kat fb ag..hahaha!yg xtahan tuh siap tunjuk bukti ag..hehe..
bangge siot!






xsaba tggu filem nih masuk panggung,nak tgok!macam besh je...huu...fisrt time aq tgok cite mlayu camnih..arap2 tade istilah indah khabar dari rupe la yek??
bakal ditayangkan di 25 BUAH NEGARA..memakn bajet sebnyak 8 JUTA..kluaran KRU PRODUCTIONS..


AG INFO SAL FILEM HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

Genre:
Action / Epic
Status:
Coming Soon
Director:
Yusry Abdul Halim
Language:
English

Cast:
Stephen Rahman-Hughes, Jing Lu,
Gavin Rees Stenhouse, Craig Robert
Fong, Eric Karl Henrik Norman,
Keith Chong, Keith Chong,
W. Hanafi Su, Dato' Rahim Razali,
Khir Rahman, Ummi Nazeera,
Nell Ng, Jehan Miskin, Umi Aida,
Kuswadinata, Mano Maniam,
Ravi Sunderlingam

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails