Thursday, October 14, 2010

raye LAKSA



cite ni terjadik lam sminggu lepas,p bawu skam aku de
kerajinan nak upload kat cni... sampai gamba neh da layak dipanggil pekasam..
mase aku g kat sg petani,umah akak aku..kbetulan abg aku,KHUMAINI pom de kat sane gak..so meriah ag r suasane dye..dsebabkan time tu bday abg aku yg sowg ag,KHALIS so ktowg uat r kenduri ckit..p party ni plik ckit coz sume nye laksa..tade kek maupom jajan..yg ade laksa ngan laksam je..




dsebabkan lam umah tu de owg utara(husband akak aku),so dye mintak kuah lemak..nak kuah laksa tganu katenye..p abg aku lak nak kuah laksa penang..so,ade due jnis kuah la..




then,xlengkap la tnpa sayur dan sambal tok laksam dan laksa..




sume skali bile dicantumkan jadik camni...





event kami aritu dmeriahkan ag ngan kehadiran tetamu cilik
yang dijemput dari luar negara..malah beliau juga trut menjadi judge,rase yang mane
paling sedap..huhu..







erk...
ade ag 1..aku n akak aku nak buat kueh goyang..aku tingin sangat nak mkan..p kan,tataw la same ade ktowg yg silp ke atau acuan tu yg tamo bg kerjasame..dye tamo tanggal..mlekat je..last2,aku buat jadi camni,.,kire ok le tu..





*balek hostel ngan pewot kenyang..



1 comment:

Related Posts with Thumbnails